Rekomendacijos lieknėjimo, celiulito šalinimo procedūrų metu

1. Per parą išgerti 2 – 2,5 l vandens

Arbata, kava, sultys, sriuba nėra įskaičiuojami. Vanduo, ko gero, yra vienintelis ir pats svarbiausias katalizatorius metant svorį ir neleidžiant jam sugrįžti. Vanduo natūraliai malšina alkio jausmą bei yra labai svarbus elementas, padedantis organizmui deginti sukauptas riebalų atsargas. Kai įprasite kasdien išgerti organizmui reikalingą vandens kiekį, greitai pastebėsite, kad sumažėja apetitas bei potraukis saldumynams. Jei esate rimtai nusprendę pagaliau atsikratyti antsvorio ir celiulito, vandens gėrimas yra pirmas ir svarbiausias žingsnis. Organizmo siunčiami alkio ir troškulio signalai yra labai panašūs, todėl dažnai žmonės vietoj to, kad numalšintų troškulį, prisivalgo ir po to atsigeria. Sąmoningai pakeiskite abu veiksmus vietomis. Kai pajaučiate alkį, pirmiau neskubant išgerkite stiklinę vandens. Po to, jei vis dar norėsite valgyti, pavalgykite.

2. Valgykite dažniau: 4-5 kartus per dieną

Mitybos rekomendacijos mažinant svorį: valgykite dažniau, 4-5 kartus per dieną, bet mažesnėmis porcijomis. Kasdien po truputį mažinkite suvartojamų kalorijų skaičių. Venkite staigaus maisto sudėties pakeitimo. Išmokite skirti alkį nuo įpročio valgyti. Alkis – tai fiziologinis organizmo poreikis, padedantis žmogui gauti energijos ir palaikyti gyvybę. Įprotis valgyti – tai noras “ką nors” pakramtyti. Žmogus metantis svorį visada turi jausti alkio jausmą.

3. Venkite greito, kaloringo, riebaus maisto

Geriau rinkitės virtą, troškintą ir pačių gamintą maistą. Įtraukite į savo maisto racioną kuo daugiau ir kuo įvairesnių daržovių. PSO rekomenduoja per dieną su maistu gauti 10-15 proc. baltymų, 55-62 proc. angliavandenių, 28-32 proc. riebalų. Maisto produktus rinkitės kuo liesesnius:
• pieną ir pieno produktus – mažiausiai riebius;
• gyvulinius riebalus keiskite aliejumi, o ir aliejų vartokite saikingai;
• mėsą rinkitės liesą – kiaulieną keiskite jautiena, triušiena, vištiena. Jei valgome vištieną – odos nevalgykite. Jei vištieną verdate, odą nuimkite prieš dėdami mėsą į puodą. Vištų odoje labai daug cholesterolio, kuris gali netgi skatinti svorio augimą.

4. Atsisakykite saldumynų

Cukrus skatina blogojo cholesterolio gamybą ir mažina gerojo cholesterolio gamybą. Taip pat jei su cukrumi gautos kalorijos yra nesudeginamos atliekant fizinę veiklą, tai jas organizmas paverčia į riebalus, kurie atsiranda ant pilvo, šlaunų ar kitų kūno vietų. Vietoj saldumynų rinkitės šviežius vaisius ar uogas. Dauguma vaisių taip pat turi nemažai cukraus, bet jis nedaro jokios žalos, nes vaisiai turi skaidulų, kurios sulėtina cukraus įsisavinimą ir duoda mums taip reikalingos energijos. Taip pat vaisiai turi enzimų, kurie padeda suvirškinti ir įsisavinti. O jei negalite atsispirti šokoladui, rinkitės juodąjį, kuris turi mažiau kalorijų.

5. Nebadaukite

Greitai numestas svoris, labai greitai grįžta atgal ir su kaupu. Be to, badavimas lėtina medžiagų apykaitą, o tai gali sumažinti atliekamų procedūrų efektyvumą.

6. Užsiimkite fizine veikla

Išsirinkite sau patinkančią sporto šaką: tai gali būti šokiai, aerobika, plaukiojimas baseine, treniruotės sporto salėje, tiesiog bėgiojimas arba kita jums patinkanti fizinė veikla. Užsiimdami fizine veikla deginate su maistu gaunamas kalorijas. Čia galioja paprastas principas – kuo intensyvesnė veikla, tuo daugiau kalorijų sunaudojama. Tačiau reikia suprasti, jog norėdami pajusti judėjimo teikiamą naudą, neprivalote tam skirti didelės dalies savo laiko ar piniginių resursų. Jei neturite galimybės nueiti į sporto klubą, didinkime fizinį aktyvumą paprastais būdais, pvz., atlikdami namų ruošos darbus, rinkdamiesi lipimą laiptais vietoj važiavimo liftu, reguliariai išeidami pasivaikščioti sparčiu žingsniu.

7. Išsimiegokite

Linkusiems priaugti svorio miego trūkumas skatina svorio priaugimą. Mūsų organizme nakties metu vyksta kūno valymo ir regeneracijos darbai, t.y. šalinamos nereikalingos medžiagos ir atnaujinami plaukai, oda, auga raumenys (jei dienos metu gavo fizinio krūvio). Jei vakare prisivalgome, organizmas priverstas virškinti maistą, o valymo ir kūno regeneracijos darbus nukelti ateičiai.

Rekomenduojame laikytis šių patarimų, kurie padės pasiekti geresnių rezultatų. Bendromis jėgomis patobulinsime Jūsų kūno formas greičiau ir efektyviau!

Rašyti komentarą

Kontaktai

Vytenio g. 9, Vilnius
+370 612 35025
salonas@spasante.lt

Darbo Laikas

I - V   10:00 – 20:00
VI: 10:00 – 18:00
VII: Nedirbame

Naujienlaiškis

Atsiskaitymas

Mūsų SPA Santé salone atsiskaitymas galimas tik grynais pinigais.

SPA Santé © 2018. Visos teisės saugomos. Sprendimas: WEBGuru