Taisyklės

1. Taisyklių prasmė:
1.1. Punktualumas ir atsakingumas yra vienos svarbiausių vertybių, kurios daro įtaką Jūsų atsipalaidavimui ir geroms emocijoms atvykus pas mus;
1.2. Kokybiška procedūra ir Jūsų geros emocijos – tai mūsų pagrindinis uždavinys;
1.3. Salonas – tylos zona. Labai prašome gerbti kitus klientus: išsijungti mobiliuosius telefonus, kalbėti (jeigu būtina) tyliai, kad galėtumėte visapusiškai mėgautis salone vyraujančia tyla;
1.4. Prieš procedūrą atvykite 5-10 minučių anksčiau, nei paskirtas laikas, tuomes Jūs turėsite pakankamai laiko pasiruošti procedūrai. Vėlavimas sutrumpina Jūsų procedūros laiką;
1.5. Procedūros metu dėvėkite vienkartinius apatinius, kuriuos Jums pasiūlys kosmetologas. Jeigu norite, galite dėvėti savo apatinį trikotažą, tačiau privalote žinoti, jog kai kurių procedūrų metu jis gali būti išteptas kosmetinėmis priemonėmis;
1.6. Vizito metu prašome išjungti savo mobiliuosius telefonus;
1.7. Po procedūros neskubėkite, ramiai pagulėkite maždaug 3-5 minutes, kad organizmas atsigautų po seanso. Nepamirškite, kad po Jūsų dar reikia paruošti kabinetą kitam lankytojui, tad neužtrukite per ilgai. Jei pageidausite – galėsite pasilepinti poilsiu priimamojo zonone bei pasimėgauti puodeliu arbatos; salono darbuotojai su malonumu suteiks papildomos informacijos apie salono procedūras ir kosmetiką;
1.8. Išsakykite savo pageidavimus ar atsiliepimus specialistui ar administratorei. Visada norime gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų, pradedant nuo kabineto temperatūros, muzikos garsumo iki procedūros atlikimo kokybės.

2. Dovanų kuponų turėtojams:
2.1. Jei procedūra bus atliekama pagal dovanų kuponą arba portaluose nupirktą akciją atvykę prieš procedūrą, informuokite administratorę. Visada su savimi turėkite dovanų kuponą ar akcijos kupono kodą;
2.2. Dovanų kuponų bei portalinių akcijų galiojimo laikas nėra pratęsiamas. Norint neprarasti sumokėtų pinigų – procedūra bus atliekama, jeigu klientas sutinka primokėti sumą iki procedūros pilnos kainos be nuolaidos;
2.3. Kuponas laikomas panaudotu, jeigu klientas apie savo neatvykimą nepateikė informacijos bent prieš 6 valandas.

3. Lieknėjimo programų ir abonementų turėtojams:
3.1. Procedūra netinkama neščiosioms;
3.2. Programų galiojimo laikas yra nepratęsiamas.
3.3 Apie savo neatvykimą klientas turi pranešti bent prieš 6 valandas. Nepranešus procedūra laikoma atlikta;
3.4. Informuokite specialistą apie vartojamus medikamentus, kurie Jūsų nuomone turi įtakos sveikatai atliekant šias procedūras.

Linkime malonių pojūčių ir dėkojame Jums, kad lankotės pas mus!